Digitalt møte for bedrifter – spørsmål og svar om Koronasituasjonen


Næringsdrivende opplever svært usikre tider, og vi risikerer alvorlige konsekvensene som følge av

Koronasituasjonen. Det jobbes med flere tiltak for næringslivet, og ny informasjon kommer daglig.

Det er mange som har en rekke spørsmål om situasjonen vi er inne i.


Vi inviterer derfor til et digitalt møte som kan gi dere svar på noen av spørsmålene:



Tirsdag 24.mars, kl. 08.30 – 09.30



Vi har sikret oss svært god kompetanse i panelet, fra bank, NAV, regnskapsbyrå og advokat – alle

tilstede for å informere deg og for å svare på spørsmål:


Regnskap Audun Markeng Regnskapsconsult

Advokat Lars Braastad Advokatfirma Lohne Krokeide

NAV Svein Trondsen NAV arbeidslivssenter

Bank Geir Inge Brelin Sparebank1, bedriftsmarkedet


Representanter fra Byen Vår Gjøvik og Gjøvik kommune vil også delta på møtet.

Meld deg på til møtet og send oss dine spørsmål i forkant av møtet slik at vi får forberedt gode svar – påmelding og spørsmål til:


khgd@gjovik.kommune.no

eller

post@gjovikby.no



Spørsmålene må sendes inn senest mandag 23.mars kl. 12.00, dette er også påmeldingsfrist.

NB! Vi må ha e-post til alle møtedeltagere og benytter e-post som er avsender ved påmelding.

Møtet vil foregå via SKYPE.